16 mrt 2014
maart 16, 2014

Knak!

Grand National 2 reacties

Na een drukke periode van veel sleutelen en weinig slapen was t zover, de eerste officiële meters van 2014 stonden op t programma voor Squadron 64 en hun Lady Green. Afgelopen winter is er flink gezocht naar extra vermogen voor naar dame. Zo zijn er aanpassingen gedaan aan het brandstofsysteem met dank aan trouwe sponsor Van der Steeg Dieseltechniek. Ook zijn er aanpassingen gedaan aan de zuigers en versnellingsbak en is er een compleet nieuwe koeler ontwikkeld.

lg_ahoy

En dat allemaal in dagen van 24 uur terwijl er ook nog “gewoon” gewerkt moet worden. De verwachtingen waren dus hooggespannen, hoe zouden de aanpassingen uitpakken. Met in totaal een 40 trouwe volgers op de tribune mocht de dame als eerste aanhaken. Na zorgvuldig optoeren kwam de dame in beweging, maar al snel klonk er een onheilspellend geluid uit t vooronder en stond er 45 cm op t scorebord. Terugkomen bleek niet mogelijk ivm -naar verwachting- een gebroken steekas bleek de aandrijving de krachten van de lady niet baas te kunnen en is er dus weer werk aan de winkel. Goede nieuws, vermogen lijkt dus gevonden.

Op naar t buitenseizoen, met een eerste demo wedstrijd in fuchtorf (Duitsland) op 27 april aanstaande.

Come fly with us…

[alpine-phototile-for-picasa-and-google-plus src=”user_album” uid=”101395108231075553215″ ualb=”5991489366520622289″ imgl=”fancybox” style=”rift” row=”4″ size=”320″ num=”4″ align=”center” max=”100″]

2 Responses to Knak!
  1. Ge kunt gelukkig nog een bietje testen thuis op ut baontje.


[begin]

Reageer

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.